Szeretettel köszöntelek a Arany Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Arany Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Arany Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Arany Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Arany Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Arany Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Arany Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Arany Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A világ tíz legmenőbb ékszerészháza
Összeállította a gazdag vásárlók kedvenc ékszerészeteinek listáját a Luxury Institute. A luxuspiaci változásokat elemző cég a befutók közé sorolta többek között a Harry Winstont, a Tiffany-t és a Bulgarit is.
Megválasztotta a luxusfogyasztók
vezető ékszermárkáit a Luxury Institute. A New York-i székhelyű elemzőcég 500
gazdag vásárlót kérdezett meg, akiknek átlagos vagyoni helyzete 15 millió
dollár fölött van. A vásárlók összesen négy szempont szerint pontozták az
előzetes listán szereplő húsz luxusbrandet: minőség, egyediség, presztízsérték
és kiszolgálás.
A felmérés alapján a Luxury Institute rangsorolta a tíz legsikeresebb
ékszerészetet, amelyek között az első helyen egy amerikai, míg sereghajtóként
egy japán cég áll.
1.Harry Winston
A New York-i székhelyű cég leginkább a gyémánt ékszerek tervezésével vívta ki
elismertségét. A legendás ékszerész, Harry Winston örökségét továbbvivő Thom
Browne dizájner nemcsak a szebbik nem számára, hanem a férfiaknak is készít
gyémántokkal díszített darabokat.
A férfiaknak apró, diszkrét, de annál exkluzívabb
kiegészítőket álmodott meg. Világszerte 18 Harry Winston bolt van, amelyek
száma a következő években várhatóan megduplázódik majd. A legolcsóbb modell
3700 dollárnál (666 ezer forintnál) kezdődik (egy pár gyémánt fülbevaló), a
legdrágább ékszerek ára pedig elérheti a több millió dollárt is. Egy átlagos
vásárlás a Harry Winston boltokban 40-50 ezer dollárra (7,2-9 millió forintra)
rúg.
2.Buccellati
A második helyen álló olasz ékszermárka - bár viszonylag kevesen tudnak
róla -igen elismert. "A kollekciók minden egyes darabja nagyon
jellegzetes, ami nem kerüli el a luxusfogyasztók figyelmét sem"-
nyilatkozta a Luxury Institute vezetője. A különböző drágakövekkel, köztük
gyémánttal, rubinnal, zafírral és smaragddal díszített arany és platina
ékszereiről ismert Buccellati vevőköre elsősorban a luxust és az exkluzivitást
tartja szem előtt, állítja a vállalat elnöke, Andrea Buccellati.
3. Van Cleef & Arpels
A 112 éve alapított párizsi ékszerészet remekeit olyan világsztárok viselték
már, mint Marlene Dietrich vagy Eva Peron, míg a mai hírességek közül többek
között Reese Witherspoonon és Maggie Gyllenhaalon láthattuk a cég egy-egy
modelljét.
A felső tízezer időtlen darabjai úgy tűnik, ennyi idő után
sem mennek ki a divatból. "A Van Cleef & Arpels igazi klasszikus
luxusbrand, a modellek stílusa, a dizájn pedig elképesztően elegáns és
kifinomult"- véleményezte a francia ékszerészetet az egyik
megkérdezett milliomos.
4. Graff
Laurence Graff "gyémántmúltja" az 1960-as évekre tekint vissza,
azóta azonban a brit ékszerész több mint húsz butikkal rendelkezik, többek
között Johannesburgban, Amszterdamban, Genfben, Las Vegasban és Moszkvában,
vagyona pedig elérte az 1,3 milliárd dollárt. A londoni központú cég sikerét mi
sem mutatja jobban, mint hogy olyan neves sztárok adták arcukat ragyogó
kreációihoz, mint Victoria Beckham, Paris Hilton és Oprah Winfrey.
5. Tiffany
A jellegzetes kis kék dobozairól ismert amerikai ékszerészet ellenáll a
növekvő konkurencia jelentette veszélyeknek, sőt az eddig gyengének számító
ázsiai piacon is erősítette pozícióját. A cég 2007 első negyedévében elkönyvelt
15 százalékos növekedésében persze része van annak a növekvő luxusigénynek is,
amely a tehetősebb amerikaiak körében jelentkezett.
6. Piaget
"A Piaget az ékszerek világának Rolls-Royce-a"- jelentette
ki a cég egyik vezetője. Az elsősorban a drágakövekkel dúsan kirakott
karóráiról elhíresült luxusvállalat vásárlói között ma már nem csak
közel-keleti és orosz milliomosok szerepelnek.
Az utóbbi években európaiak, amerikaiak és ázsiaiak egyaránt
kedvelik és vásárolják Svájc egyik legnevesebb luxuscégének gyakran több millió
dollárra rúgó remekeit.
7. Cartier
Az Ázsiában rohamléptekben terjeszkedő francia óriáscég 2008 végéig tíz
üzletet kíván nyitni Kínában, de már egy dél-afrikai butiknak is tulajdonosai.
A világhírű Cartier üzletlánc világszerte megtalálható üzleteit a válaszadók
túlnyomó többsége jelesre értékelte, különös tekintettel a kiszolgálás
minőségére. A francia ékszerészház termékei árukat tekintve sem utolsók, a
különlegesebb modellek árcédulájángyakran hétszámjegyű összegek is szerepelnek.
Egy Cartier-gyöngynyaklánc például nem kevesebb, mint 2,8 millió dollárt (504
millió forintot) ért meg egy kínai vásárlónak.
8. Chopard
A Chopard óramanufaktúrát a 24 éves Louis Ulysse Chopard alapította
1860-ban. A zsebórák mellett ma már a cég ékszerkollekciójával is komoly
elismerést vívott ki magának, mi több, a világ egyik legbefolyásosabb
ékszerészcégévé vált.
A Kate Winslet, Penélope Cruz, Hilary Swank és Charlize
Theron által is kedvelt svájci brand századik boltját Manhattanben nyitotta. A
vállalat vezérigazgatója, Marc Hruschka elmondta, legfőbb céljuk, hogy
tudatosítsák vásárlóikban, a Chopard nem pusztán óracég, és azt is szeretnék elérni,
hogy az emberek úgy tekintsenek a gyémánt ékszerekre, mint művészetre.
9. Bulgari
A Bulgari az egyik legszerteágazóbb divatbirodalom, hiszen
mandzsettagombtól kezdve polinéziai szállodáig minden szerepel a kínálatban. Az
internetes ékszerkínálatában szereplő modellek ára 200 és 38 ezer dollár (36
ezer és 6,8 millió forint) között mozognak, míg az órákat még egy-két nullával
megtoldva kínálják. Az olasz cég még az 1970-es években jelent meg a nemzetközi
luxuspiacon, mégpedig a New Yorkban, Párizsban, Genfben és Monte Carlóban
nyitott üzletekkel.
10. Mikimoto
Kokichi Mikimoto 1893-ban, az Ago-öbölben indította be gyöngytenyésztő
farmját, ahol egy évtized múlva már több mint egymillió gyöngykagyló volt, évi
50 ezer gyöngyöt termelve.
Mára a japán cég világszerte elismert gyöngyből készült mesterműveinek hála.
Tavaly az ázsiai vállalat összefogott Yohji Yamamoto dizájnerrel, aki három,
összesen 20 gyöngyékszerből álló kollekciót tervezett a luxusbrand felkérésére.
(Forrás: Deluxe.hu - 2008.02.14.)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!